Sana erkek mi yok?/Seni her şekilde tatmin ederim

Normalde bu iki yazıyı ayrı ayrı yazacaktım fakat baktım ki birbirine paralel; birleştirip yazayım dedim. Öncelikle başlıkta merak ettiğiniz soruyu cevaplayayım: bana erkek mi yok? Şaşırtıcı gelecek belki ama, yok. Nedenine gelince... Ülkede seks konusu açılınca ''delikli boncuk yerde kalmaz, nefes alsın yeter'' gibi çirkin düşünceler/söylemler mevcut. Seks yapabilmek için nefes almak ve delikli olmak yetiyor bu ifadelere göre. Cinsiyetçi kişiler (özellikle cinsiyetçi olduğunu bilmeyen gizli cinsiyetçiler) kadınlık beyanı olanın veya cis-kadının (doğuştan, atanmış cinsiyet kimliği kadın kişi) seks yapmak istediği zaman yapamıyor olmasını mümkün değil anlayamıyor, zihninde anlamlandıramıyor: ''Abi nasıl ya, erkek mi yok, nasıl seks yapamıyorsun ya, yalandır o'' vs. Evet sevgili cinsiyetçiler, inanmazsınız ama kadınlar da, diğer tüm insanlar gibi; en ateşli, arzulu olduğu zamanlarda bile seks yapamayabiliyor. 

Cinsiyetçi birinin zihniyetine göre kadının seks için özel bir şey yapmasına gerek yoktur. Herhangi birini çağırır, o gelemezse diğeri gelir ve en nihayetinde arzu edilen penise/vajinaya kavuşulur. Farkındaysanız bu hikayede ne kadının nasıl birini aradığına ne de partnerinin hangi özelliklere sahip olduğuna dair hiçbir bilgi yok. Sadece seks yapmak isteyen iki kişinin bilgisi var. Cinsiyetçi zihniyette kadın, seks için herhangi birini çağırır, erkek de türlü yalan ve kandırmacayla veya para karşılığında sekse ulaşır. Kimsenin tercihi, arzusu, duyguları, ilişkilenme biçimleri önemli değildir. Bu kafa yapısına göre seks, sadece delik ve deliğe giren şeyler ile inşa edilir. 

Kısa süreli ilişkilenmeleri tercih ediyor olabilirsiniz. Tek/birkaç gecelik ilişkide belirli kriterleriniz/beklentileriniz olabilir. Uzun süreli ilişkilenmeleri tercih ediyor ve/veya duygusal bir şeyler paylaşmadan seks yapmayı istemiyor da olabilirsiniz. İlişkilenme süresi bir yana dursun, birlikte olacağınız kişide aradığınız fiziksel veya duygusal özellikler pekala olabilir. ''Tercihen şöyle olsun, olursa iyi olur'' gibi bir yerden söylemiyorum, ''bunu bunu arıyorum, mutlaka olmalı'' dediğiniz şeylerden bahsediyorum. Konu sadece ''off biri olsa da, bana bi çaksa/bir içine girsem!'' değil yani. 

Hal böyleyken birinin çıkıp da, neyine güvendiğini anlayamadığım şekilde ''seni her şekilde tatmin ederim'' demesi oldukça anlamsızdır. Bir kere ben ne istiyorum biliyor musun da, beni tatmin edeceğini düşünüyorsun? Sadece penise sahip olman, kondisyonunu iyi olması, geç boşalman vb. benim tatmin olmam için yeterli mi? Beni tanımıyor, ilişkilenme çeşidimi bilmiyor, tercih ve arzularımdan bihaberken, bu ne kadar mümkün olabilir? Ben romantik bir ilişkilenme sonrasında seks yapan bir demiseksüelsem, senin tek gecelik arzun beni ne kadar ilgilendirebilir? Aktif olmayı seven biriysem, senin heteroseksüel erkek deliğin beni nasıl tatmin edebilir? BDSM seviyorsam, senin vanilya (BDSM ile ilgili olmayan) halinden banane? 

Kendine güven iyidir-hoştur da, karşımızdaki kişinin ne istediği bunların ötesinde. Birinin yönelimi, cinsiyet kimliği vs. ne olursa olsun, dilediği zaman seks yapamaması olasılık dahilinde. Sonuçta hepimizin istek ve arzuları farklı farklı. Olay delik ve deliği dolduracak bişeyler değil. Başka, çok daha başka şeyler...